CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Wednesday, March 25, 2009

Kenali Daku

Nak datang Kl kene naik kapal terbang, dahlah lama duduk kat kapal terbang sempit pulak tu klo guna Air asia. Tapi itu semua tak memanahkan semangatku untuk datang belajar di semenanjung. saya berasal dari Tawau, sabah. umur saya baru nak masuk 23 tahun muda lagi kan.
EHH lupa plak nak bagitau nama, namaku Herni Esmanto, lahir pada 15 April 1986. sekarang nie aku tengah belajar kat UPM iaitu Universiti putra Malaysia. amik kos Bahasa dan linguistik Melayu..
Dalam keluarga saya anak kedua dari 3 orang adik beradik, Abang saya nama Henri, Adik plak Herna. saya dengan Henri kembar ehehe kembar tak seiras lah. Arwah bapa saya plak nama ESmanto Dohan ibuku Timah Syed. kami adalah keluarga yang bahagia walaupun ibuku merupakan ibu tunggal tapi ibuku seorang wanita cekal tau!

0 penyibuk handal: